Questions of science, science and progress,
Do not speak as loud as my heart.

And tell me you love me, come back and haunt me,
Oh and I rush to the start.

4.19.2010

love love love



Després del concert d'ahir, penso en aquest home i només puc sentir amor. AMOR. Transmet amor per tot i Universal. És guai, és genial i no hi ha més. És absurd que intenti descriure algun moment d'ahir. No en sabré, em quedaré curta i em frustraré. Així que només diré que admiro la seva manera de veure la vida i que ell és adorable. I que tan de bo hi hagués més persones com ell.


 

I've been crying for so long,
Fighting tears just to carry on,
But now, but now, it's gone away.

Hey girl why can't you carry on, 
Is it 'cause you're just like your mother,
A little tight, like to tease for fun,
Well you ain't gonna tease no other,
Gonna make you a lover.

Everybody's gonna love today,
love today, love today.

6 comentarios:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Crec que és IMPOSIBLE descriure amb paraules el que va passar ahir.
    I si, tan de bo hi hagués més gent com ell al món :)
    M'alegro molt per tuuu!!!

    ResponderEliminar
  4. M'encanta la seva música! (no nefaigues molt de cas de mi, ja saps que m'agrada tot). I el noi te el seu punt! jajaja

    ResponderEliminar
  5. Mika mola massa! Em fas enveja sana, perquè em moria de ganes d'anar-hi... en fi, en un altre ocasió serà. Ja veig que va anar d'alló més bé. Ens veiem :)

    ResponderEliminar
  6. a part de guai, és la màxima expressió de la sinestèsia!

    ResponderEliminar