Questions of science, science and progress,
Do not speak as loud as my heart.

And tell me you love me, come back and haunt me,
Oh and I rush to the start.

4.24.2010

Les coses que ningú veu


No és el que tinc
ni les coses que es veuen.
És una mirada estranya i familiar pel carrer.
És identificar-me amb algú diferent
i compendre que ens assemblem.
És saber-me sola en un lloc nou
i notar l’èxtasi a flor de pell.

És l’eufòria d’un moment irrepetible
que no em deixa recordar.
És el record durant el dia
de la càlida atmòsfera d’un somni de nit.
És també allò amb que no comptava,
per sort no tot es pot planejar.

És una melodia que em fa vibrar per dintre.
Són paraules que em prenen l’alè,
que em fan plorar de bellesa,
i ho són també les que em fan riure de cor.
Són olors que em transporten
a altres temps i a altres llocs.

És el mig somriure que s’esquitlla
per la comissura dels teus llavis.
És aquella guspira en el
blau salvatge dels teus ulls,
i la franquesa en el missatge de la teva mirada.
És roçar-te l’escalfor
i respirar la teva pell.

És sentir el meu poder
i adonar-me que sóc viva.
Gaudir de les llums d’una ciutat de nit
i de la màgia que desprenen unes notes
en l’ambient del crepuscle.

Són les coses que ningú veu,
petites i delicades
però tan imprescindibles!

7 comentarios:

  1. És un poema de l'any passat (en realitat l'únic que he escrit). Segurament ara canviaria algunes coses, però s'havia de deixar tal qual.

    ResponderEliminar
  2. M'agrada molt molt! Joder si que saps escriure Lara... si dius que és l'únic poema que has escrit t'animo a que en facis molts més, segur que serien igual o més bons que aquest.

    ResponderEliminar
  3. M'encanta!!
    Aquestes petites coses són les que donen sentit a la nostra vida, i les que (a mi personalment) em fan sentit viva a cada moment, i que necessito dia sí dia també. LLàstima que no tothom sapigue que les necessito. Els detalls que no veiem són tan o més importants que els que tenim davant dels nassos.

    ResponderEliminar