Questions of science, science and progress,
Do not speak as loud as my heart.

And tell me you love me, come back and haunt me,
Oh and I rush to the start.

2.05.2010

Preguntes, xocolata, sentiments, imaginació...

                                 Primera foto de la súper Nikon


Rutina, rutina. Sempre les mateixes converses. Últimament les mateixes preguntes i les mateixes respostes. Millor dit, la mateixa pregunta i la mateixa resposta:

- Ei, com va tot?
- Prou bé, d'examens. Amb moltes ganes d'acabar-los.

És una frase que, com moltes altres, serveix per respondre sense explicar res, per no ser sincer. Perquè ni l'altre té ganes d'escoltar com et va, ni tu tens ganes d'explicar-li com et va de veritat. Què passaria si sempre responguéssim sincerament a les preguntes i no només com a tràmit formal?

- Ei, com va tot?
- No molt bé, la veritat. Tinc examens i no hi ha manera que em concentri, tinc el cap en un altre lloc. I no per res en concret, no és que tingui cap problema. Només és que em sento bastant sola i em moro de ganes de trobar algú que em faci sentir especial i de viure una història d'amor com les de les pel·lícules romàntiques i que la gent em tingui enveja per això. I vull que passi ja. No vull esperar més. O és que no em passarà mai una cosa així? Llavors em poso a imaginar tot de situacions que a qualsevol li agradaria viure, dignes d'un bon guió de sèrie de comèdia romàntica. Veus, per això no hi ha manera que em posi a estudiar...

Potser si responguéssim així a les preguntes que es fan només per fer el món no ho entendria i seria un caos. Qui ho sap.

3 comentarios:

  1. M'agrada el teu blog ^^ És net i espaiós, pots estirar els braços sense tocar cap paret. I els lacasitos, crec els lacasitos encara m'agraden més. I el que escrius, evidentment, perquè he pensat moltes vegades exactament el mateix que dius en aquesta entrada... Però vaja, no m'he presentat! Oh, sóc una maleducada.
    I la veritat, no sé si presentar-me. Fes-me una visita, no crec que et costi gaire saber qui sóc ;)

    ResponderEliminar
  2. 5 semanas, 5 SEMANAS que no actualizas!!!

    ps: a mi tmb m'agrada el que escrius. Són coses que tmb tinc al cap, pero com sóc una negada no sóc capaç d'escriure-les i que quedin bé!

    ResponderEliminar
  3. Ais Lara... quan he llegit això pensava que em moria... però com pot ser que algú pense lo mateix que jo? Sembla mentida. De vegades me sento tant incompresa...però quan veig això m'adono que no sóc la única. M'encanta, de veritat!

    Gertrudis Pi.

    ResponderEliminar